I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, October 15, 2010

Perlu ke Orang Tengah????

aku agak geram sebenarnya tapi aku ni cam biasa la. bila marah mmg la berapi-api tapi 10 minit lepas tu ok je. ni aku nak tulis entry ni tetiba je mood gumbira aku dah datang so rasa x payah la cerita kan.

oh dah alang2 aku tulis entry ni, aku nak tanya la kan korg penah x main permainan passing2 ayat. cam org yg pertama kena bagi ayat yg ada 10 perkataan camtu pastu die kena bisik pada org yg kedua, then org kedua kena pas ke org ke tiga sampai la org yg terakhir main permainan ni. lagi ramai lagi bagus. then bila dah sampai pada org yg terakhir, org tu kena reveal la ayat nye. nak tgk sama tak dgn ayat asal yg org pertama bagi. get it? kalau korg x paham pun lantak la. janji aku paham.

so ni aku nak cakap pasal org tengah. perlu ke? kalau korg kena gi deal dgn client penting, korg akan guna org tengah ke? lain la kalau korg dah percaya sangat dgn org tengah tu kan. kalau org tgh yg ok n jujur tu xpe gak tapi kalau dapat yg jenis putar alam pastu bagi fakta2 yg akan bagi benefit pada die tapi boleh melingkupkan syarikat lak camne? aku bengang betul dgn org2 tengah camni. like wth lak kan ko nak tokok tambah cerita. ceh tetiba emo lak. tapi betul la kan. macam permainan yg aku cerita tu. ayat org terakhir xkan sama punye dgn org yg 1st.

kalau aku la kan, aku x suka pakai org tengah. if x puas hati ke apa just say it to my face. i'm not gonna eat you. jujur la. bukan aku x penah jadi org tengah tapi -ve lagi banyak dari yg +ve nye. lain la kalau org tu ustaz yg nak selamatkan perkahwinan org. ok xde kaitan tapi fikir2 kan la. aku x terasa apa pun just plz la. jgn nak memandai2 buat cerita. aku bukan artis la. i don't need controversy or publicity. get a life!







p/s : wahhhhh tetiba terlepas perasaan lak. hehehehe 
owh ye, aku menulis entry ni dlm senyuman sbb aku ni famous gak sampai ada org nak buat cerita n terasa dgn aku. 
terima kasih banyak2. aku belanja korg makan angin ye. buka mulut luas2....aaaaaaaaahhhhhhhhhhh sedap x? =P

1 comment:

RedRose said...

dia dah bunyiiiiiiii!!! huhuhuhu. chill out gal...