I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, November 10, 2010

Mentang2 kau besar, kau rasa kau betul?

ok aku tetiba rasa hot ari ni. owh cuaca mmg agak panas kat sini di tambah lak dgn hati aku yg panas ni makin la rasa cam urghhhhhh!!!!! dah la nak mintak tukar shift pagi x dapat. aku benci korg! masa susah cari aku, masa senang aku mintak tolong sikit pun xleh. dah la buat sukan lawan antara jabatan masa saat genting ni. saat genting aku la. hehehehehe =P

tapi aku bukan la hot sgt dgn diorg pun. sbb aku paham yg korg semua ni bz (bz la sangat kan).

sebenarnya aku marah kat sorg pompuan ni yg agak superior la kat sini. tanpa kata2 tambahan dari die, siapa la aku ni kan (naik pangkat kena dpt surat sokongan dari die ok).

so anyway, aku cam biasa la tgh lepak2 kat meja aku sambil minum air epal yg sedap sebab ada ais sampai kalau ko goyang2 gelas tu akan bunyi kling kling....sedap weyhhhh... then tetiba ketua aku panggil. so aku g la jumpa ketua aku ni.

owh ketua aku ni comel org nye. tapi aku suka cara die but anyway, die cakap yg pompuan superior cam bagus ni dah buat aduan.

die cari brg x jumpa.

yela ada customer ni adu kat die suruh carikan brg n ofcos la die sebagai org bertanggungjawab tolong carikan.

TAPI.....




x jumpa ok.

n die salahkan aku sebab buat labelling salah!

xla direct cakap kat aku tapi buat aduan kat ketua aku. dah tentu aku yg buat labelling tu, so salah aku lah kan. masalahnye, selama ni kalau customer cari brg x jumpa n tanye aku mesti aku jumpa punye. kalau x jumpa tu sbb org dah amik but that is not the case la.

the case here is die x jumpa brg tu n die salahkan label yg 'konon' nye salah.

WTH!!!! 

aku tau la ko duduk dlm ofis sendiri yg ada kerusi besar. keje ko duduk depan pc je menaip keje yg banyak. (ke ko main game ha? owh x, itu aku la. hehehehe)

keje 'buruh' semua kitorg yg buat. tapi jgn la nak berlagak ko tau semua. aku rasa ko ni x penah pun buat keje 'buruh' kan. so memandai2 la ko ckp kitorg ni x bagus. damn you la!

aku betul2 x puas hati la dgn this kind of ppl. mentang2 ko jawatan tinggi ko assume semua ko tau. plz la. cuba la rajin2 sikit tgk kitorg buat keje. x pun tanye camne flow keje kitorg. ni x, ko tau nak sembur je. bila flow ok ko x penah lak nak puji ek? such selfish b@#%^*(d!



geram tau asik terkena je dgn die ni. pulak tu die lambat lagi nak bersara. hmmmppphhhhh


sama giler la muka die dgn pompuan ni...lol







p/s : xpe, ada ubi ada batas, xde ubi xleh buat ubi rebus cicah sambal. oh sedapnye. aku ok la. juz geram sikiiiiiit je. =)

No comments: