I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, November 14, 2010

Aku Rindukan Alam Remaja

hari ni hari terakhir aku kerja sebelum cuti panjang. xde la lama mana. seminggu je. ni aku taip live. esok baru stat auto publish. ceh nak gak tu buat iklan. hehehehe

rasa macam cepat je masa berlalu. macam baru semalam aku stat skola. blaja, ponteng kelas, tapi aku paling xleh lupa masa skola kat skola teknik dulu. x sangka aku akan dpt kawan baik yg terbaik la macam G. kalau masa mula2 kenal, aku macam annoyed giler dgn die sbb suka tanya soalan banyak2. dah la aku mengantok. ingatkan masa rehat dpt la tido kejap ke kan, ni takkkkk... die asyik membebel je kat telinga aku. sampai aku g toilet pun die ikut. tapi lama2 bila x dengar die bebel, rasa rindu lak. hehehe

ceh, tetiba teremosi lak. kenangan mengusik jiwa betul la. yela masa besday die aritu aku lupa nak bagi die present so ni kira ucapan tuk die la ni. macam la die baca blog aku kan. pfffhttt

semlm aku ter'emo' la sangat so aku mesej G cakap nak jumpa. die pun ok je. lama giler aku tunggu die. ada la dekat sejam. aku paham la sbb hujan n jem semua tapi 1 jam beb! naik panas punggung aku. nasib baik kerusi tempat aku duduk tu x terbakar.

so hukuman yg terpaksa G terima ialah die kena belanja aku makan. hahahaha sebenarnya aku x suruh pun. die yg nak. ceh padahal dlm hati aku dah membara dah ni sbb kena tunggu die lama. hehe

makan kat restoran Black Canyon sbb G x penah makan kat situ lagi. aku order fettucini with chicken n hot basil n G lak order nasi dgn ayam black pepper. lepas makan kitorg borak2 n round2 Jusco Tebrau. si G asik la kenakan aku.

but yeah. i'm really missing the old days. aku kenal G ni sejak skola lagi. ada la 7 tahun kawan. gosh, giler lama weyh. rasa cam kejap je masa berlalu kan.





gambar G tahun lepas kot. tah aku x ingat. 

die ni cikgu ok tapi pakai baju cam budak skola. pastu style cam ala2 gothic la. x paham betul la aku. hehehe jgn mrh G. semlm aku x amik gambar die sbb bateri hp aku kong. biol. dah tau nak jumpa boleh lak aku x cas hp. grrr marah diri sendiri. ;P






p/s : G, aku x rasa lagi naik kereta baru ko. bila nak rasa ni? 




p/s/s: ceh ada lagi tu. hehehehe : tadi ofismate aku belanja sarapan. die tapaukan nasi lemak. buang tebiat kah? 






No comments: