I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, November 14, 2010

Nasi Lemak Sedap



sarapan yg di belanja oleh ofismate aku. nasi lemak sedap. sbb apa aku ckp sedap? sbb rasa die sedap la. hehehehe nasi die bagi aku ok je tapi sambal die mmg sedap. x manis sangat tapi pekat n pedas. owh rupa die dah cam tu sebab aku dah makan sikit baru teringat nak amik pic tuk buatkan korg semua jeles. ngehhhh ~

aku xtau ofismate aku beli kat mana nasi lemak ni. xkan aku nak tanya die 'woi, nasi lemak yg ko belanja aku tu ko beli kat mana' kan. org dah belanja tu kita makan jela. betul x.

owh ye. aku mmg suka ckp makanan2 yg best sedap sbb...... rasa die sedap la. heheheh xdela. aku biasa kalau klua makan dgn Al ke mesti ckp kat die nak makan tomyam sedap atau burger sedap atau nasi lemak sedap. kalau Al bawak aku kat tempat yg x sedap je terus aku condemn die ckp 'ni bukan burger sedap. nak makan burger sedap.' 

ye, aku mmg gedik. sila lempang. lol

tapi betul la kan. kalau korg klua g makan, mesti nak makan kat tempat yg makanan nye sedap kan. tapi x over cam aku kan sampai cakap nak burger sedap. hehehe eh dah melalut lak aku bebel. padahal tadi nak cerita pasal nasi lemak sedap je. ala cam x biasa lak. yela2. nak stop la ni. stop la D! =P


UPDATE : ofismate aku cakap die beli nasi lemak tu kat area kedai makan berhampiran Mama Chops Papa Grill Taman Universiti. kot2 la korg nak pegi kan. =)

No comments: