I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, February 20, 2011

Bila bosan aku buat apa

selalu orang cakap best la ada internet. boleh chatting, boleh buka facebook, baca blog. tapi kalau dah hari2 ko mengadap benda tu je, x bosan ke?

kadang2 aku buka facebook pun xtau nak buat apa. asyik la tenung profile pic aku yg comel tu. baca blog untuk hari ni pun dah. so nak buat apa lak sekarang ni?

ok. boleh main game. line pun tengah clear ni.




ini game fav aku. sebab senang menang dan x menyusahkan kepala otak nak fikir banyak2. owh lupa nak cakap. game ni ada 10 level. dan aku dah khatam pun semua level nye. habis nak buat camne kan. dah aku memang terer habis.




 
ni pulak kira tidbits must have aku. skittles littles. aku jarang beli yg besar. x penah pun rasanye sbb rasa cam banyak sangat takut x habis. kalau terasa nak kunyah ke, mesti beli benda ni. sejak kolej kot aku dah addicted dgn benda ni. rangup, manis dan sedap di kunyah. i like!

hmmm....xtau nak buat apa lagi dah. keje di hari ahad. memang camni la jadi nye. xpe. ada lagi 3 jam lebih sebelum balik. go go chaiyok!

No comments: