I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, February 17, 2011

Girls Day Out

ni masa keluar gi sarapan pagi minggu lepas. ha kan dah cakap aku ada banyak giler entry yg tertangguh ni. sila la layan.

owh masa ni aku terasa nak makan horfun(camne nak eja ek?). ala die macam kuetiao hongkong tapi lagi sedap kot. aritu dah makan dah dgn budak ofis aku tapi masa tu aku makan sipi2 je. yela, die yg order xkan la aku take over makan lak kan. lagipun, aku masa tu cam kenyang lagi sekali die suruh aku rasa je terus cam perghhh sedap weyhhh. terus menyesal x sudah.

jadi sejak hari tu, memang tekak ni ada terasa nak makan horfun. pagi tu cam biasa la member aku ajak gi sarapan. aku pun dah fikir nak makan horfun. bila sampai2 je, rupa2 nye menu horfun cuma ada waktu tengah hari je. huhuhu tapi xpe. perut masih perlu di isi jadi kita order kuetiao goreng!



santapan aku : kuetiao goreng dgn ayam chicken chop crispy. member aku both order mihun goreng dgn chicken chop crispy.






ini la dak ofis aku yg kuat makan itu. kalau ajak die klua makan, ada je cadangan die. nak makan seafood lasagna la, bento la. tekak die memang masuk je semua jenis makanan. owh die tambah lagi coleslaw ok. giler betul budak ni. nasib baik kawan aku lagi sorg ada n die la yg habiskan.




my other officemate. tgk syok makan la tu.


lokasi tempat makan adalah di SDS Cake House. selama ni masuk bila nak makan kek atau roti je kan. bila kawan aku ajak makan sini baru la ku tahu ada lebih dari itu. anyway, thanks la korang layan kan je tekak aku ni. next time leh buat lagi. hehehehe



No comments: