I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, March 24, 2011

Pesta Konvo

aku sebenarnya xtau nak tulis apa. macam banyak sangat keje kat ofis ni. heheheh

well aku just nak bagitau korg2 yg rasa cam nak gi shopping tudung, baju kurung or apa2 la boleh la berkunjung ke Pesta Konvo kat UTM Skudai dari 23-28 Mac 2011.

aku baru je balik dari sana. konon nak lunch kat sana la. memang tebiat. panas terik macam hapa, dengan berlengas bagai. sangat la urghhhhh.....nasib baik sempat gak lunch char kuey teow. tapi xleh celen yg kat bazar ramadan Perling punye la. dan x sempat nak amik gambar pun.

maybe malam ni gi lagi sbb ofismate aku nak sambar tudung. tengok la camne ye. kalau sempat, aku snap pic tuk tatapan korg ok.

ok la. saya sebagai pekerja cemerlang nak sambung keje sekarang. *terus berkawad gi meja dan buat keja. ecehhhh....

No comments: