I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, March 28, 2011

Baca kat blog, aku terus nak gakkk

ok ni aku cepat2 update. tgh keje ni. pekerja contoh la katakan.....ecehhhhh.....


well anyway, tadi baru la sempat nak baca blog n all internet stuff kan tetiba ternampak ni :







rasa cam ah benarkah ini? adakah aku bermimpi? dah la aku dah lamaaaaaaaaa giler x makan McD.

so kasi baca kat blog org sampai habis. diorg cakap, just print gambar kupon tu dan redeem kat mana2 McD yg ada buat breakfast tapi kena ikut terms kat kupon tu la kan.

tetiba teruja ok. so i am now crossing my fingers. siap print kupon ni lagi. rancangnye esok nak pegi. doakan la dapat ye.

kalau x dapat, mau aku sorok muka dlm toilet. malu weyhhhhh...

No comments: