I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, March 29, 2011

Pagi2 makan Big Breakfast McD

Berjaya!!!!!!!!!

giler excited.

ok2 korg tau kan kat entry semalam aku cakap nak makan Mcd yg pakai kupon kat sini.

so pepagi tadi kawan seofis aku mesej tanya jadi x. aku kan keje shift malam, so kol 8.30 pagi tu agak mamai2 gak la tapi bila dengar je nak makan sana.....terus cepat2 siap.

janji nak jumpa kat McD Taman U kol 9.30. sampai2 je, terus parking. Kak Sri pun baru sampai. ala kawan aku yg suka makan tu yg aku cerita kat sini.

kitorg sebenarnya berempat. tapi yg lagi 2 org tu lambat sikit. xpela. kitorg boleh cari seat n order dulu. skali.......amik ko. org beratur panjang sampai ke pintu ok. x caya?


ko tgk la tu. nak nampak papan harga makanan pun halus je tulisan die.



aku beratur kat depan pintu ok. dah macam penjaga pintu pulak dah. ada la 30 minit kat situ. pastu member aku lagi 2 org tu sampai. dah la lelaki tapi xnak ganti beratur. x gentle langsung. lepas tu diorg menghilang. xtau gi mana. lantak korg la yek. yg penting perjuangan mesti di teruskan. tetiba akak cleaner kat McD tu cakap leh order kat drive-thru. baik, kita cuba sana pulak.






sila nampak yg kami adalah kereta yg ke berapa. nampak macam lane pendek tapi kat depan tu ada lagi 5 kereta. tapi sekurang2 nya xde la macam tadi kan. macam pak pacak je. sekurang2 nye duduk dalam kereta ada aircond. hehehehe

masa nak amik order tu, tetiba tingkap kereta aku xleh buka. terpaksa buka pintu. dah jadi satu keje kat situ. nasib baik ok je. dan Kak Su sebagai co-pilot banyak membantu. hehehe kasi up die sikit.




dan.....berjaya.


satu kupon tu dapat 2 ala-carte Big Breakfast. so kitorg tinggal tambah air jela. aku n Kak Su order milo ais. yg lagi 2 org laki x gentleman tu order black coffee. ok la sorg je x gentleman. sebab yg sorg lagi tolong bayarkan air2 itu. jumlah semua dekat rm14. aku n Kak Su cuma tambah rm4 je sbb rm10 telah di bayar oleh si budak gentleman ehekssss....





masa ni macam dah nak sendat perut aku. member 2 org tu dah sampai. yg sorg tu dah makan lontong dulu masa kitorg tgh beratur. sebab die takut lama kan. yg si budak gentleman lak terus makan n habiskan sampai licin ok. giler kuat makan la die ni. aku dgn Kak Su gak terkemut2 nak habiskan.

masa kitorg tgh makan tu, x jauh dari meja kitorg ada satu meja ni ada 4 org budak U kot. sampai kitorg habis makan, diorg punye order x sampai2 lagi. atas meja dah pesta sos dah tapi makanan x sampai2 lagi. yela diorg suruh kawan diorg beratur kan. tapi lane panjang lagi kot masa tau.

masa aku on da way balik, aku tgk jam dah kol 10.50 dah. breakfast habis kol 11. hmm xtau la apa nasib diorg yg masih beratur kan. nasib baik aku lepas. hehehehe


owh ye. pada sapa2 yg nak pegi, sila la print kupon dari entry aku sebelum ni. tarikh luput 31 Mac 2011. masih sempat lagi.






p/s : puas hati dapat makan. tapi tadi aku baru je baham nsi goreng lak. hahahah giler perut besar. lol






p/s/s : nak upload gambar je makan masa sejam. macam haremmmm la......






No comments: