I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, May 7, 2012

Minggu lepas yg agak cemas

hey korangs.....rindu aku x?

aku x kemana pun. ada je kat rumah.

ye, aku demam je seminggu pastu Nia lak demam sampai masuk hospital. sekarang Nia dah ok dah. cuma batuk sikit je.

tapi masa Nia sakit tu, aku cuak jugak la. sikit la. yela sbb die kena high fever sampai 40 degrees tau. nasib baik x kena sawan. heiii......mintak2 di jauhkan la. masa tu aku memang xde selera langsung nak makan. ok tipu sbb makanan hospital x sedap. nasib baik mak datang bawak makanan. hampir kebuluran aku masa tu. hehehehehe anak sakit pun leh fikir makan lagi ek. sila lempang....

owh Nia warded x sampai 2 hari. masuk pagi rabu minggu lepas, khamis petang die dah keluar dah. tu pun macam nak rak aku pujuk doktor biar Nia dapat keluar hospital. yela, kat hospital pun diorg just bagi ubat pastu Nia muntah then tido. Nia tido, aku pun tido la. hehehehe

doktor cek apa2 patut. lungs ok. pernafasan ok. Nia pun x demam masa tu, so dapat balik. sampai rumah je Nia demam balik. hai la budak.....




 macam dalam penjara......



so aku sambung cuti sampai la semalam. ni baru aku masuk keje. tu pun hati ni cam x tenteram la tinggalkan Nia kat rumah pengasuh tadi. muka die pun cam sedih je masa tu. tengok la lunch hour nanti ke aku gi jenguk die.

but so far alhamdulillah mother n daughter is fine. sekarang Al lak yg batuk2. pulakkkkk.......hehehehe hopefully batuk jela. xnak la demam ke apa lepas tu satu rumah berjangkit. memang best la pastu kan.




macam sedih je walaupun masa ni dah dapat keluar hospital....





p/s : Nia ok ke x ek?? risau pulak.....


No comments: