I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, May 21, 2012

Selamat Pengantin Baru Ila!

semalam aku sedaya upaya meng'avaiable' kan diri untuk hadir resepsi perkahwinan Ila dan Faiz. owh Ila ni kawan aku masa kolej dulu. masa aku kawin dulu die n M datang time nikah. tu pun dah malam. tapi still aku hargai sesangat. so masa die kawin harus la aku menghadirkan diri kan?

lagi satu yg buatkan aku teruja sesangat nak tgk wedding die adalah kerana die ni bos butik perkahwinan n part time model. so mestila best kan?

dah la malas cerita banyak. kita tgk gambar jela. owh gambar aku copet dari FB si M. sbb saya pemalas nak transfer gambar dari kamera hehehehe







suasana dalam dewan. owh majlis ni kat Dewan Jubli Intan Johor. cantik kan? tema putih, krim n ada la campur2 sikit purple. ke tu biru ek? tetiba rabun warna.







siap ada tarian zakin ko. korang ado?














sesi foto dgn ex-kolej yg same batch. owh yg sama color tu sbb diorg kendarat. baju di sponsor oleh Ila. masa ni aku dah balik dah sbb tetiba Nia demam lak. xkan la aku nak lepak lama2 kat situ kan.

anyway, to Ila n Faiz, selamat pengantin baru. moga kekal bahagia hingga hujung nyawa. n cepat2 dapat baby! =))








p/s : suka tgk dress Ila hari tu. tapi cek x mampu....huhuhu mampu tgk org lain pakai pun jadi la. 









No comments: