I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, May 29, 2012

Serabut sesangat

aku sebenarnya nak update pasal cuti hujung minggu lepas. tapi tetiba lak charger n cable kamera hilang. camne nak transfer gambar?

so mari la kita merepek2 ari ni. ala cam x biasa lak korang ni. hehehe

minggu ni rasa cam serabut sikit. bukan serabut sikit tapi serabut banyak. tetiba je ubah kumpulan pastu jadual pun berubah sekali. dah la minggu ni aku kena keje sampai ahad. pastu diorg nak sambung sampai isnin lak? banyak cantik muka ko. ingat kitorg ni robot?

lama2 naik menyampah lak keje kat sini. politik mengalahkan Amerika! memang dasar @%$@%$$^*&


ok tetiba aku berapi2.

baik stop sekarang.



nak tgk gambar Nia la. biar sejuk sikit hati aku ni.


jadi kalau aku x update tu, paham2 la yg aku bz menguruskan keadaan ofis yg kelam kabut nih. ni la yg org katakan sebab nila setitik rosak susu sebelanga. haisssshhhhhh




p/s : orang kalau berlagak pandai memang camtu. damn la!





No comments: