I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, July 25, 2012

Dah 5 hari eh?

so hari ni dah hari ke 5 kita semua berpuasa. n jap lagi dah nak berbuka dah pun. xde benda nak taip tapi sibuk nak bebel gak kat sini. hahahaha

semalam aku mc. demam selesema berjangkit dgn si kecik la sape lagi. dah kat rumah pengasuh tu ramai giler budak2 kat situ yg kena selesema. ye rumah makcik tu dah macam taska dah aku tengok. tu belum campur cucu2 die lagi. but what to do kan, itu je pilihan yg ada. lagipun rumah die sebelah je rumah aku. senang aku nak pantau. lepas tu buat lawatan mengejut hahahahahahaha.....eh tercerita benda lain lak ek? eleh cam x biasa je.

so semalam dalam pening2 demam tu, terasa lak nak makan masakan mak. so apa lagi kan. berdesup aku drive berdua je dgn si kenit tu. semalam kemain lagi sihat aku nih. tup2 masuk keje ari ni terus rasa demam balik. mungkin sbb aircond baru ni kuat sangat kot.

ye aircond dah pulih seperti sedia kala. nasib baik kan phew...

anyway, sekarang ni Nia dah baik demam dah. cuma batuk2 sikit la. aku lak x habis2 selesema. dah rasa cam nak tertanggal dah hidung ni. tisu toksah cakap la. dah nak habis sekotak dah.

owh nak cakap gak yg berkerja shift petang di bulan ramadan sangat la x best. terpaksa la berbuka pose sorang2. sob sob sob....


k la. nak prepare nak balik jap lagi. x gi bazar pun. just kirim dgn kawan tapi xyah bayar. camne tu ek? makan free le. like banyak2 kali. hihihihi





p/s : kalau rasa aku punye bebelan ari ni cam ke laut sikit, sila paham yg beta ni demam selesema so kepala cam ting tong sket. harap maklum. =)





No comments: