I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, July 20, 2012

Ramadhan tiba lagi

esok dah stat bulan pose. org kat ofis aku ni sibuk la masing2 nak balik awal ari ni. habis tu sape yg nak jaga ofis? akuuuuuuuu jugakkkk.....

owh ahkakkk nak cakap ni. pergh dah macam kak nam dah aku nih. hehehe

xla nak cakap yg tahun ni aku teruja sangat nak sambut bulan puasa n raya sbb dah ada Nia. memang la budak tu x pose lagi tapi mesti seronok bawak die gi bazar n shopping raya. lagi2 la sekrang ni Nia dah makin pandai. kalau tanya sape nama Nia, die angkat tangan. ok tipu. aku yg angkatkan tangan die. but still aku excited.

hopefully dapat puasa cukup tahun ni.

x....jangan nak speku ok. kalau breastfeed pun ada yg dapat puasa penuh tau. yes, i'm still breastfeeding. doakan aku dapat teruskan sampai Nia 2 tahun ye. =)

ok la. nak sambung buat keje. ceh macam banyak keje je ko ni D. hehehe




p/s : esok nak sahur apa ek?








No comments: