I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, July 31, 2012

hari ke 11 ramadhan

dah 11 hari eh? buat masa ni aku masih berpuasa. hopefully dapat penuh la tahun ni. Amin

dah berapa hari aku senyap je eh? bukan apa aku konon nye la kan nak update pakai gambar tapi gambar belum sempat lagi nak transfer dari kamera. rasa malas la pulak nak buat. hahaha

owh juadah berbuka pun aku xde up dalam entry ek? sbb......aku si pemalas nak masak. so aku beli je kat bazar. masak pun untuk sahur je. kadang2 goreng telur pun ok. hari tu aku rajin terlebih sikit aku buat la ayam masak paprik. tu jela kot. hahaha

owh Nia sekarang bukan main lagi. orang berbuka puasa die pun nak join gak. bagi bubur xnak. die nak makan apa yg kitorg makan. nasib baik la ada baby crib tu. so sementara kitrog berbuka, duduk la ko sorang2 dalam tu. aman sikit nak makan.

semalam balik je dari keje aku amik Nia n letak la die dalam baby crib tu. biarkan die main sorang2 dalam tu. pastu aku leh tertido kan. aku terbangun n nampak ni.





kesian budak ini. patut la sebelum tu die buat bunyi2 bising2. rupa2 nye nak tido. nak keluarkan takut die terbangun lak.







comel je die tido kan.






p/s : hari ni rasa cam nak masak la. nak masak apa ek?








No comments: