I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, March 26, 2014

Dah malas berblogging

kalau ikutkan dah lebih 4 tahun aku berblogging. tu pun x termasuk blog kat friendster dulu. tu lagi lama. dari tahun 2005 kot. friendster pun dah tukar lain. blog aku yg dulu pun diorg dah delete. padahal kalau ikutkan sayang gak dgn blog tu. yela blog yg dulu tu lagi jujur kot. sbb yg baca pun kawan2 je kan.

memang dulu aku tulis je apa aku nak. xde sorok2 punye. memang macam tulis diari betul la. pastu bila masuk blogspot terus jadi tulisan ringan2 je. xde yg heavy pun. macam blog yg hepi je kan padahal....

anyway, sejak 2 menjak ni banyak la blog yg sezaman dengan aku dah makin kurang update. aku xtau la sebab diorg dah malas ke atau dah xde benda nak update. yela nak update apa je kan. dah tentu balik2 pusing benda yg sama. aku pun dah macam malas nak update sebenarnya tapi mengenangkan diari pun aku dah malas tulis so baik teruskan jela. walaupun mcam hidup segan mati x mau je kan.

lagi satu bila anak2 aku dah besar nanti, boleh la diorg refer sini. kot2 la ada benda yg aku lupa ke apa boleh je tgk kat sini. walaupun update macam x penuh je kan. yela dah kena cover sana sini. gambar muka sendiri pun xde. hahahaha mcam la ada org heran dgn muka aku kan. kalau Nora Danish ke lain la ye dak.

tapi tula bila yg lain2 dah x update tu yg aku rasa lemau sangat. macam xde hiburan untuk hari ni. ayat xleh blah kan.

aku rasa sbb aku lapo la. last makan berat kol 12 tadi.
pergh dah tahap nak pengsan dah ni.
sabo sabo... lagi 2 jam je.


pengsan terus......





p/s : see...kan dah cakap. update pun merapu je. baguih betul...



No comments: