I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, March 4, 2014

Majlis persaraan ofismate

minggu lepas ari sabtu adalah majlis persaraan ofismate aku. die ni kira yg paling otai la kat ofis aku. bersara umo 60 tahun. ikutkan die bersara yg betul2 punye lagi 2 minggu tapi di sebabkan diorg nak buat skali dgn majlis perpisahan ofismate aku yg lagi sorg, so buat awal sikit la.

 majlis buat kat restoran Saujana. dekat je dgn rumah mak aku. ari tu aku keje. so balik je keje terus balik rumah mak n salin baju. janji nak kumpul kol 8 kat restoran. tapi dah janji melayu mesti la kol 9 baru stat kan. so aku gerak dari rumah kol 8. bawak Nia skali buat teman. Al memang xnak ikut. apa2 la ek.

anyway, aku sampai restoran dlm kol 8.30 kot. majlis x stat lagi. nak kena tunggu budak2 lain sampai.





Nia buat tanda 'i love u' . hehehe








Nia konon amik gambar ofismate tapi x menjadi. hahaha









sesi pemberian hadiah.




sebenarnya yg bersara tu lelaki. yg ni ofismate aku yg kena pindah jabatan lain. die tukar tahun lepas. ni baru la dapat buat majlis untuk die.

masa tu dah kol 9 dah. Nia dah lapo. ke mama die yg lapo? hehehe nasib baik x lama pastu makanan pun sampai. tapi x semua. sampai nasi dulu. pastu baru lauk sampai. one by one. cam tah apa2 je kan. portion pun macam sikit. x kenyang aku makan. yela, lauk nye ngam2 macam untuk 5 org makan kot. padahal satu meja ada 10 org. 

memang la lauk banyak tapi kalau dah semua sikit2 memang x kenyang la. tapi dah budak ofis nak buat kat sini so kita ikut jela. tapi dengar2 nye diorg dah xnak buat kat situ lagi. tobat la kot. bagus....pasni buat tempat yg lebih best ye. 

masa tengah makan 2 boleh lak Nia main kejar2 dgn anak ofismate aku. dah la meja kitorg betul2 tepi tingkap ke apa tu. yg makcik2 ofis aku ni dok la terjerit2 takut anak aku jatuh dalam air. bila aku marah, Nia diam la kejap. pastu buat lagi. haihhh la anak oi... 

 habis makan semua terus balik. xleh lepak lama2. takut Ari nangis. yela dah time die tido. mesti nak ngempeng dgn mak die punye. owh ngempeng tu maksudnye brestfeeding sampai tertido. kot2 la ada yg xtau. hehehehe









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...