I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, June 15, 2014

Jalan2 di JPO

ari jumaat kan Al keje so dari bosan dok rumah baik la ke rumah mak. col2 x dapat2 rupa2nye mak n akak gi jalan2. aku dah la lapa giler. x masak lak tu. pikir punye pikir terus bawak budak2 gi makan kat Aeon. alasan nye sbb senang ada troli. budak2 duduk dalam troli so boleh la makan dgn tenang.

sebelum tu layankan diorg main kejap.






pastu gi makan kat foodcourt. Nia aku biarkan die main kat gelongsor kat situ. boleh ada budak tu asyik la dukung Nia. dah macam anak patung dah die keje kan. lantak korg la. mama dah lapa. hehehe

siap makan terus ajak Nia balik. boleh? hahaha

x sampai 10 minit mak n akak sampai je rumah diorg ajak gi JPO. kebetulan Ai cuti ari tu so sambil2 tu boleh la beli barang hantaran die. aku ingat nak la jugak cari baju raya budak2 ni tapi xde lak yg berkenan. plus baju diorg banyak yg sleeveless n sexy. x sesswai. nak kena cari kat tempat la la gamak nye.







maklong n Ari pakai baju sama kaler la pulak.


kitorg x beli apa2 pun sbb macam mahal n x best je. owh ada la beli air n coklat. Ai dapat handbag. pastu ada budak tu dapat patung m&m's. suka giler die. kalau nak harap mama die memang x dapat la. besar kecik besar kecik je aku menengok nye.






p/s : bila la nak shopping raya. kalau boleh xnak lambat2. nanti kena bersesak2. me not like.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...