I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, June 9, 2014

Di Pinjam sementara

alkisahnye dak ofis aku yg sorg ni tgh menunggu hari. so nak xnak aku kena la ganti tempat die sampai die naik keje lepas bersalin.

aku kalau setakat tukar seminggu je aku ok lagi tapi kalau dah lebih 3 bulan tu yg rasa cam x best sikit la. yela aku dah biasa dgn grup aku kan tetiba sekarang kena masuk grup org. dah la cara kerja diorg, attitude pun lain. so bak kata org hati ada rasa sikit gundah gulana.

mood keje pun merudum.

cam malas nak buat apa2.

dah la masuk2 je grup diorg terus shift malam. hadeiiii la.

sampai pengasuh anak aku pun pelik kenapa aku minggu ni keje malam pulak padahal baru minggu lepas keje pagi. nak buek cemano kak. saya hanyalah kuli yg menurut perintah ketua nye.







serius, aku xde mood nak borak ke apa.
nak buat hal sendiri je.

dah la. jap lagi nak gi break makan. bye.










No comments: