I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, July 24, 2014

Ramadan Yg Sungguh menguji aku

tahun ni aku macam xde mood nak beraya. ada macam2 sebab sebenarnya. tapi aku malas nak fikir sangat. tapi ari tu Ari masuk hospital kan. terus aku rasa macam penat giler ok. macam malas nak fikir raya. nak lepak rumah je.

pastu tadi call pengasuh, die cakap Nia lak demam. semalam die memang ada muntah2 tapi aku ingatkan dah ok dah. tetiba ari ni demam lak. adik nye dah ok, kakak die lak demam. dengan aku sakit mata nye, plus sakit kepala sekali.

Allah sedang menguji aku.

aku rasa dah penat sangat. rasa x bertenaga. nak jaga diri sendiri pun macam dah x larat, lagi nak jaga Nia lak.



aduh.

macam dah jatuh di timpa tangga berkali2.








No comments: