I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, July 21, 2016

Selamat Hari Jadi Ari

esok ari jadi Ari tapi aku xtau nak belikan die apa. belikan die kek je kot. hahahaha ala kalau belikan die mainan kejap je dah jahanam. so baik beli kek je. boleh makan sama2.

tahun ni genap Ari 3 tahun.

nak cakap pasal Ari ni camne ek? die ni jenis makan x memilih, mainan pun x memilih. kadang2 yg kat tangan akak die tu la yg die nak amik. perangai suka menyakat sangat. ikut Al la ni. hahaha suka berkawan. sampai org yg kat cashier tu pun die ajak main. adui la anak. huhu

bila pikir balik, aku x penah sambut besday Ari kan? yela sbb sebelum ni die kecik lagi. bukan paham sangat pun. Nia lain la. kalau bukan aku yg belikan pun, ada je org lain belikan kek. dah nama pun cucu sulung kan.

Ari pun dah pandai cakap sikit2. ingat x drama air mata yg ini? 

hahaha tula asik gaduh je tapi bila berjauhan tau lak rasa rindu. Ari jela rindu. akak die x rindu pun. dan pandai juga borak. kalau layan kan die borak, sampai bila pun x habis. kalau habis pun, tetiba je die sambung main lawan2 ultraman dgn kita lak. penat nak melayan die okeh.





tengok la tu. sesuka hati die je parking situ. nasib baik comel.





buat Ari sayang,

Selamat hari lahir yg ke 3 tahun.

mama loves you so much. walaupun awak comel sangat tapi perangai suka nyakat tu kena kurang kan sikit. cian kat kakak asik kena je dengan awak. tambah lak sekarang awak suka sangat nangis. kalau x dapat barang yg awak nak, mesti nangis. please behave ye. bukan semua benda yg kita nak kita boleh dapat.

dah la. mama xtau nak cakap apa dah. owh petang ni kita gi beli kek sesama ye.

love you sayang.







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...