I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, May 9, 2010

Reunion bebeh!

semalam balik je dari keje hujan lebat tapi dlm kol 6 dah reda. aku terlampau penat nak ke reunion yg di atur ex classmate tapi aku gagahkan jua. yela, dah lama x jumpa kan so excited nak tau perkembangan masing2.

so kitorg bergathering gak kat JB Catering yg terletak kat Taman Merdeka dpn RTM JB. janjinye kumpul kol 8 tapi aku pun dtg kol 8.30. rumah aku jauh ler tapi still yg lain2 pun lambat gak. masa aku sampai masa tu cuma ada dua org je. yg lain2 sampai dlm kol 9.

kitorg pilih tempat ni setelah di recommend oleh ex classmate aku, Erin. die da biasa gathering kat sini. makan style bufet. sorg hanya bayar RM18 sahaja. bagi aku yg makan sikit ni mmg la cam membazir tapi bagi diorg semua yg makan bertambah sampai 5 kali mmg berbaloi la. aku ni perut kecik, so bila tengok diorg menelan macam2 makanan rasa cam terliur gak cuma dah xleh masuk la. makanan pun sedap2 belaka. gambar2 makanan aku x dapat nak ambik. yela, nama pun hp canggih kan. gambar2 yg ada pun adalah ehsan dari kawan2 aku. terima kasih korangs..

disebabkan masa kitorg banyak terbuang sebab menunggu pakcik2 n cik kak2 yg lambat, so aktiviti adalah hanya makan2. x dpt nak catch up sgt dgn semua. cuma kawan2 aku ramai yg jadi cikgu. aku je yg profesion bertukar terus dari main subjek masa kat skola teknik dulu. aku balik pun nak dekat2 kol 11. xleh lambat beb, ahad aku keje. but still, gathering kali ni memang best.

nak tau lebih pasal tempat ni? sila klik sini

nila restoran tempat kitorg makan tu....ehsan dari google




pemandangan Taman Merdeka di siang hari....ehsan dari google



menunggu driver amik...hehehe


No comments: