I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Saturday, May 8, 2010

xde mood + nervous = x sabar nak balik

ari ni aku betul2 cam xde mood....asyik teringatkan hal aku dan die je...jadi ke? aku dan die masih x yakin dgn diri sendiri. tentang org2 sekeliling juga yg makin hari makin memeningkan kepala aku. boleh ke aku abaikan semua? cuba jadi nerd balik? buntu la...

ingatkan nak balik awal ari ni...yes, aku keje lagi tapi hujan lebat yg terlampau. kalau redah gerenti akan basah. dah la pagi tadi aku gatal tangan gi naik kan wiper kereta sekarang hujan lak. nak tunggu reda ke? aku mengingatkan reunion malam ni gak. harap2 la cuaca kat bandar amat baik. xnak la rosak program lak.....really2 nervous nak jumpa ex classmate. diorg semua berjaya....paling2 ada ijazah. aku? keje kuli yg asyik di buli. aku malas nak keje kat sini lagi boleh x???

No comments: