I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, June 16, 2010

Demam bola?

ari ni aku demam lagi. sama macam semalam dan semalam nye....dan semalam nye. meaning aku dah demam 4 ari tapi bila aku gi klinik semalam, doktor kata aku x demam. mmg la. sebab aku demam mlm je. bila sampai klinik je terus x demam. aku xtau la apa yg buatkan sakit demam aku ni takut sgt dgn doktor sampaikan terus x demam. padahal aku sekarang ni dah cam org eskimo. berselubung x hengat ok.

apakah aku demam bola? oh tidak. aku x minat bola. nasib baik Al pun x minat bola. tapi slalu nye lelaki akan minat bola kan. sungguh manly ke kalau minat bola? anyway, sila la jgn kaitkan kedemaman aku ni sebab bola ok. mau aku tikam kau hidup2. nape la aku kejam sgt ni?

tapi betul la. aku tension tau. asal aku ckp demam je org ingat aku main2. kau ingat aku suka ke demam kejap2 ni? nak dpt mc pun susah. dulu aku demam sampai dah xleh bangun pun supervisor aku suruh layan customer. nasib aku x bagi penerajang sulung kat die time tu gak. okla. demam aku dah kebah. aku nak buka sweater sebelum adik aku ejek aku lagi. bye.




p/s : aku keringkan telekung dlm bilik. hampir2 ingat kan hantu. adakah demam aku ni buatkan aku kecelaruan minda? malu sendiri....hihihihi....



p/s/s : ada bnyk benda aku nak update tapi xde mood. nama pun demam kan. nanti2 la yek.



No comments: