I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, June 25, 2010

Malas, geram dan agak tension

sebenarnnya banyak hal yg berlaku sampai aku malas nak update. lagi2 semalam gaji masuk so banyak la perkara yg perlu di selesaikan. dgn hutang2 yg perlu di bayar sangat menyesakkan kepala otak aku sekarang. dgn kena tipu semalam. really la kan aku benci penipu. x kira la kau tipu aku pasal brg ke, mungkir janji ke apa2 la tapi still aku xleh terima. nak jual brg biar ikhlas boleh x? owh kau cina x sama spesies dgn aku. aku patut paham. aku maafkan. tapi kalau kali ni kau tipu aku lagi, aku mmg akan amik langkah yg seterusnya. jgn tanya apa. just beware ok. i'm not a fool that u can kick around. i'm a human being. don't cross the line or you'll have to accept the consequences.

No comments: