I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, June 22, 2010

Pertukaran untuk kebaikan

sambil aku menaip ni sambil mulut aku mengunyah kuaci. budak ofis aku ckp aku dah serupa hamster dah. ah lantak la. yg penting aku tiba2 je boleh gian nak makan kuaci. ni budak sebelah desk aku punya pasal la. sape suruh letak kuaci banyak kat desk die. kan tangan aku dah gatal nak makan je. hahahahaha alasan x munasarawak langsung.

aku sebenarnya nak cakap pada sesiapa yg cari blog aku ni x jumpa, (kalau x jumpa mana korg dapat baca entry ni kan...apa la aku ni) anyway, aku bukan sengaja k....betul....dgn muka ala2 baik aku ni...hehehe ala biasa la. perubahan dan pertukaran kan untuk kebaikan. lagipun aku ni bukan berilmiah sangat nak pakai url cam bagus kan. so pada yg dah jumpa blog aku ni, aku nak ucapkan tahniah la ek...(tetiba nak congratulate org ni pehal lak) sbb korg berjaya jumpa url blog aku yg comel lagi ayu ni...eceehhhh sempat lagi puji diri sendiri....

anda adalah the best! lepas ni boleh la korg tenung blog aku puas2 ye coz aku xkan tukar2 dah. tapi kalau tukar template tu biasa la. lagikan baju sehari sampai 10 kali tukar inikan template....samakan dgn baju lak...adehhh....aku dah biol dah ni. kang lagi panjang aku mengarut. baik aku stop. k la. kita enjoy!

2 comments:

mawarbiru said...

ek eleh,tukar url je..ingtkan dh delete blog ni..skrg dh x gali minda lg lah ye??

funky_D said...

kalau pakai url lama cam penceramah la pulak...so baik create baru....x main la gali....terus ceduk je...hehehe
blog kesygn ni..mana leh buang. =)