I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, August 12, 2010

Selamat Berpuasa Semua!!!!

hari ni mmg aku senang hati. sebab semalam dah cuti sempena awal Ramadan (Johor ada cuti ye) tapi bila terbaca emel di ofis ku yg kudus ni tetiba hati rasa panas. aku bukan jenis org yg suka marah x kena masa dan tempat tapi bila terkena camtu aku rasa cam xde motif di buat emel khas di ofis. bila ada yg bersembang yg bukan2 xde pula org menegur. sampai aku rasa semak. perlu ke hantar kepada semua org perbualan kau tu? aku xnak tahu pun kamu makan kuih raya apa.

tapi bila aku, (ye aku jarang nak guna emel ofis. lebih senang kalau jumpa terus) sila jgn perkotak katik kan. apa yg aku tulis adalah perlu atas nama tugas. kalau balasan emel tu semata2 utk menyindir, aku rasa x perlu. lebih baik bagi jalan penyelesaian. aku kan org baru. tapi aku nak ucap terima kasih juga pada org itu, kerana balasan emel itu terlalu berharga. dan oh ye, jgn harap aku nak tulis emel lagi. dan jgn salahkan aku bila ada yg mengutuk cara kerja pekerja sektor kita. kerana ada org seperti kamu la yg lebih suka merendah2 kan niat suci aku.

ok aku dah hilang marah pun. nak pergi makan x boleh lak sebab puasa. nak buat apa yek? owh ada buku bertimbun atas meja. mesti best kalau aku buat kerja aku kan. ye, aku cuba nak ceriakan mood bekerja. ada aku kisah korg cakap apa?

oppsss terlupa lak tujuan tulis entry ni.






aku nak ucapkan Selamat Berpuasa buat semua bloggers. harap2 bulan ini akan membawa keberkatan.







p/s : kan bulan puasa. so nak marah pun kena sedang2. tulis ayat mendayu2 tapi menusuk ke hati. sekadar luahan hati. sila abaikan aku yg 'baik' ini k. =)

No comments: