I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, October 24, 2010

Apa2 Tah : Intan

Semalam

aku : mak, intan dah xde ke mak?        
          *tetiba nak tanya

mak : [0_0]  *bunyi cengkerik......bunyi cengkerik

Ai : intan kan ada kat sini  <---------tetiba ada watak tambahan lak 
        *sambil tunjuk jari kat mak aku n menari gendut2.

aku : errkkk.....    *tepuk dahi




paham x? ok la. aku lupa yg nama panggilan mak aku adalah Intan. so die agak confuse bila aku tanye camtu.
soalan aku patutnye  
"mak, batu intan dah xde lagi ke?"
baru la betul. haishhhh....... apa la aku ni.


Pagi ni

mak : D punye pasal la ni.

aku : nape mak?

mak : yela, D cakap intan dah xde. mak sampai termimpi2 tau yg 'Intan' dah xde

aku : [-_-!!]
       *salah aku ke? sampai bawak ke mimpi mak aku ni. 





p/s : kek dah berjaya di buat tapi x seperti yg di harapkan. haiiissssshhhhhh...... 

No comments: