I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, November 30, 2010

Aku Sayang Kau la Bodoh!

ok la. saje aku pakai dialog dalam cerita LBS (Lagenda Budak Setan) tu sbb kadang2 kita akan terlalu sayang kan seseorg tu sampai kita sanggup lakukan apa saja. aku xde la ekstrem sangat nak buat bukan2 kat org but you all know the feeling rite?

jadi aku nak cerita ni.

pasal M.
die dapat keje bagus.
tapi luar negeri.
dan die x boleh balik JB selama 6 bulan.


aku dah macam urghhhh why? why is this happening to me???!!!!

gila emosi aku ni. ye aku sedikit meroyan ni sbb bestie aku nak keje jauh tinggalkan aku terkontang kanting sendirian. sape nak temankan aku karaoke lepas ni? tgk wayang? teman window shopping? gossipping? dan macam2 lagi 'ing'.

yela memang la aku ada Al tapi kawan n suami lain tau. x sama punye. yela, diorg pun lain jantina kan. mesti la lain. apa aku merapu ni?




sedih la.



kalau ko x amik job tu boleh x? xkan la ko sampai hati nak tinggalkan aku kan?







p/s : M janji nak spent time dgn aku sebelum die gerak ke negeri itu. can't wait!






No comments: