I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, December 16, 2010

Lucah ke??

aku masih x berapa sihat ni. nak update pun malas sebenarnya tapi aku tgk org lain pun xde update terbaru....so aku update la. apa punye intro la aku ni...


tadi masa aku tgh lepak2 kat meja aku sambil buat perangkaan kerja. ye, aku mmg rajin.

tetiba tangan aku ni gatal nak usik2 barang2 atas meja. yela, buat perangkaan sangat mengujakan kan....laaaa saaaangaaaaat...



 aku pegang2 benda alah ni sambil goyang2 kan kepala nye.


tetiba satu unit aku pandang aku. ada yg gelak2. aku dah macam....waddehel man....

yang pakcik sorg ni siap cakap  "apa la D ni. lucah sangat".

lucah ke? lucah tang mana?

owh benda alah ni pen sebenarnye. warna merah tu pemegangnye. ko tarik pemegangnye, akan klua la mata pen dari tempat putih tu. ni souvenir abg aku bagi masa die gi Bangkok. aku suka sesangat sebab cam comel gitu. boleh lak budak2 ofis aku cakap lucah.

so aku nak tanya la. lucah ke benda alah ni????




ke diorg semua tu yg otak biru......


eeeiiiiiii tah apa2 tah diorg ni.

4 comments:

tutup mulut said...

diorg je yg otak macam tu.

funky_D said...

diorg mmg camtu....sooo unmatured..
tapi mmg cam tah apa2 tah gi geleng2 kan kepala pen tu...hahaha

mawarbiru said...

konfius jap..tak paham apa yg lucah nyer..

funky_D said...

mawar : ternyata akak mmg hati suci....hahahaha
x perlu di pikiran dong ah... =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...