I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, February 8, 2011

Busy

i've been a little busy with the preparations n what not. preparation apa? nanti2 la aku cerita k. ni pun badan masih x sihat. jetlag lagi. boleh?

xde masa lak nak update panjang lebar hari ni. yela aku mc je 2 hari, cuti tahun baru cina 4 hari mau x banyak benda nak update kan. ni pun kepala otak aku xleh berfungsi dgn baik. padahal sibuk baca blog org yg lepas2 x sempat nak baca. syhhhhhh macam dah lupa je apa yg berlaku minggu lepas. apa yg dah berlaku yek?

kalau korg malas nak tunggu update aku, apa kata korg gi baca kat blog kakak aku dulu.

cam lapa la. nak makan apa ek? cam rindu kat seseorang pun ada. ceh, jgn gedik sangat boleh x? pang! ;P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...