I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, February 11, 2011

Ole-ole dari Bali

masa abg aku nikah ari tu, die sempat la bagi ole2 yg die beli masa die gi Bali. die gi Bali bulan lepas kot. ala nama pun duduk merantau mana la nak jumpa adik2 die kan. kira masa die nikah tu macam episod jejak kasihan gak la. hehehehe

abg aku beli kan ini!


beg batik made in Bali. 

tgk sikit depan tu kan ada tulis Bali. kalau buat kat tempat lain aku xtau la. yela kadang2 beli barang kat UK skali barang tu made in China. xleh nak berlagak langsung kan.

x nampak ke? meh aku buka besarrrrr sikit.



abg ada gak belikan keychain n fridge magnet. aku amik keychain je. fridge magnet tu macam agak seram sikit la. muka lagi nak nganga mulut lebih2.

bentuk die lebih kurang camni. 

cuba kalau aku buka fridge malam2 pastu nampak benda ni, mau aku campak benda ni keluar rumah. xde makna nye ko nak lepak lelama kat rumah aku! hergh hergh (tetiba cakap penuh bertenaga)

owh fridge magnet tu mak aku yg amik. tapi aku x nampak pun benda tu kat peti ais. tah2 mak aku pun seram tengok kot.

1 comment:

Carnation said...

aku memang suka simpan fridge magnet yang bertemakan tempat. padahal satu tempat tu pon aku tak penah p. semua orang kasi je. haha