I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, August 4, 2011

Bulan Ramadhan menjelma lagi

saje nak cakap selamat menyambut bulan Ramadhan yg mulia ni. moga2 tahun ni dapat la aku puasa penuh. bukan selalu dapat kan. dan harap2 nye korg semua pun dapat berkat dari bulan yg mulia ni.

masa ni la nak buat pahala banyak2 dan kalau boleh kurangkan aktiviti yg x berfaedah.


owh nak share animation dari abang aku. kreatif kan?









menu buka puasa nanti xtau la nak masak apa. ye, ari ni nak masak sbb dah 3 ari asik beli kat bazar je. hahahaha dasar pemalas aku ni. eh eh dari buat ucapan tetiba cerita juadah berbuka lak. hehehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...