I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, December 30, 2011

Dulu dgn sekrang......

tadi bosan2 surf tenet, aku saje la baca entry2 lama. ala x lama mana pun. entry tahun lepas. baca punye baca.....aku rasa kelakar lak. macam pekehal la aku macam ni. ke sama je?

aku rasa macam ada yg lain. status dah lain kot. yela, dulu single....sekarang plural. yela dah ada suami n anak. eh cam pelik je bunyi. dah jadi bini org rupanye aku ni eh? x perasan pulak. *ketawa gedik2 pastu guling2 macam tenggiling. memang dasar mintak penyepak.

apa la aku merepek ni. eh tapi betul la. kan slalu aku buat entry tu on the spot. ikut perasaan dan mood masa tu. so bila dah baca balik akan jadi macam....what was I'm thinking.....gitu. cam bebudak x matang lak. hahahahaha

owh aku balik awal ari ni. nak gi cari barang. mama Nia ni memang keje nye berjalana je kan. xla. sebenarnya ada misi yg perlu di selesaikan. misi apa? rahsia. tunggu je entry akan datang k. saspen x? ehekssss





p/s : dalam kepala otak dah set dah nak beli apa. hopefully stok masih ada la. susah betul nak cari yg menepati citarasa 'org' tu.

No comments: