I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, November 12, 2012

I need a holiday

serius rasa badan dan minda penat. macam2 berlaku tahun ni. so i think i deserve a break.

rasa cam nak gi melancong pun ada tapi fulus macam nak xnak ada je. haishhhh

cakap pasal holiday kan, ari ni aku keje. yeah bosan. xde benda nak buat. dah la kat luar hujan lebat, lambat lgi la baru dapat balik. owh Al cuti ari ni. die gi lepak dgn member tempat keje die. soooo jeles... urghhh

semalam Nia mengamuk je keje nye. bagi makan roti xnak. main pun lebih kurang je. pastu cranky n super clingy. kalau merajuk mesti nak mama die yg pujuk xnak org lain. gedik sangat no.

sebelum tido kami semua makan mee sup berjemaah. termasuk Nia sekali. aku asingkan mee untuk die dalam mangkuk plastik siap potong2 kasi pendek mee tu. laju je die makan. rupa2 nye Nia x suka makan roti. owh tekak melayu sangat budak ini.

bila habis Nia siap bawak mangkuk tu kat aku minta tambah tapi mee dah habis. owh sian anak mama ni. xpela malam ni kita makan mee lagi la eh sayang.

owh semalam gak kami gi 2 wedding. satu kat Pasir Gudang n satu lagi kat Taman U.

so nak ucapkan Selamat Pengantin baru untuk mereka. moga kekal bahagia hingga ke syurga. Aminnn...




p/s : x sabar nye......




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...