I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, December 11, 2012

Bunyi rusa?

ari jumaat lepas kan bawak Nia gi klinik. balik je dari klinik saje la singgah taman rusa. ala bukan jauh pun. saje nak gembirakan budak kecik yg tgh sakit tu.











serius aku x ajar pun. die yg pandai2 sendiri. tapi aku pun xtau bunyi rusa tu camne.

hmmmm cam xde bunyi je. hahahahaha

owh korg perasan x ada chicken pox sebiji kat hidung Nia? memang besar kan? so aku memang harap harap harappppp sangat yg ia xkan berparut. am crossing fingers.





p/s : bila tgk gambar konvo Ai, rasa jeles sbb aku n family xde kat situ. huhuhu.....




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...