I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Saturday, August 17, 2013

Alhamdulillah selamat semua

lama rasanya x buka blog. rindu giler.....

anyway, nak habaq ni yg aku dah selamat bersalin! now tgh berpantang kat rumah mak. kalau ikutkan due aku seminggu sebelum raya. tapi dah baby nak keluar awal nak buat camne kan. ni pun ada la kecoh sikit masa aku bersalin tu tapi sekarang dah ok sikit kot. hahahah

owh baby is boy. so sekarang dah sepasang la. next mungkin lagi 5 tahun kot. hehehehe nama die Ari. dah macam Ari Lasso lak. hahaha kalau ikutkan Al nak panggil Aie tapi aku rasa macam comel sangat je. x manly la kan boy panggil Aie so panggil Ari lagi ok kot.

eh lupa lak nak ucap Selamat Hari Raya!

aku je yg x raya. org tgh pantang la katakan. xpe. lagi seminggu je lagi. cerita pasal birth Ari ke? ala biasa je. yg penting semua selamat. =)











p/s : gambar Ari lain kali la aku upload. sekarang ni line tenet x ok la. tunggu naik keje kot. hehehehe



No comments: