I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, January 25, 2010

Blogger ke die ni?

Aku baru je terbaca post Aduka Taruna yg di post kat laman facebook yg kondem budak ni….die ni x famous tapi di sebabkan isi blog die yg tah apa2 tu, tiba2 nama die meletup atas sebab2 yg xleh di banggakan langsung….

Aku ni bukan jenis suka amik tahu tapi bila dengar soksek2 kat ofis aku….aku jadi curios la plak…teruk sgt ke ayat die? So aku pun luangkan masa mencari2 blog die. Tapi syg coz post tu die dah delete. Yg tinggal hanya permohonan maaf die.dan kelab yg mengutuk tindakan die kat fb. Dapat la sikit intipati nya. Aku xnak petik ayat2 die guna dalam post die tu. Cuma aku nak beri peringatan kat semua blogger dan aku sendiri supaya jgn ukur kelemahan dan kekurangan org lain…ukur la di badan sendiri. Semua org x sempurna….org yg dah pergi tu biar la die pergi…baik buruk die biarla Allah yg tentukan. Kita sebagai manusia tiada hak nak menghukum sesama manusia…..Peace =P

P/s: Al-Fatihah kepada Almarhum Sultan Johor….

No comments: