I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, April 13, 2010

Fikiran x keruan

yep, kepala aku sikit ting tong coz semalam shift malam tetiba ari ni masuk pagi lak.....dah la si Ai leh bergayut pepagi buta. aku buat signal nak tendang2 baru die blah borak kat luar bilik. tapi still x cukup tido. pepagi aku dah sangap. nasib xde lalat....hahahaha

ari ni ofis aku berubah cam skola coz semua di paksa pakai baju koporat....aku rasa cam baju keparat jek. susah nak gosok....asyik renyuk je. ari ni ada audit...sbb tu la semua tiba2 berubah jadi super rajin dan pakai santek2... aku layan mata jek....kalau boleh nak cari port nak tido tapi bila dah pekena teh tarik terus mata segar....hahaha

aku masih geram dgn member aku nan seorg ni. bebenor cari aku semlm tapi bila dah sedap karaoke dgn ex die yg x serupa ex tu, terus lupa kat aku. siot tol.... gi la kawin sana! marah dgn Al gak yg bz memanjang....kang aku terjah ofis die kang....hahahaha tetiba angin meroyan aku dah dtg...dah la bagi ayat cam putus asa je kat aku ari tu....buat aku sentap je...

baik aku layan baca blog org n fesbuuking...hehehehe...

No comments: