I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, April 14, 2010

Sebab aku ber blogging

Hati aku dah bebunga2 setelah Al menjawab panggilan setelah berhari2 membz kan diri....so ada la mood nak update blog. tadi masa aku bz fesbuuking....tetiba je officemate aku tanya...

"D, apa sebab ko tulis blog?" *die mmg suka tanya soalan tetiba

"Entah ek....dulu aku masa blaja kat kolej aku slalu tension. aku duduk rumah sewa, pastu housemate lak cam harem....so aku slalu luah kat blog la."

"Aku tgk kat satu blog ni, ada org tu leh buat duit dgn tulis blog. duit hasil blog lebih banyak dari gaji die" *cett....patut la tetiba tanya aku soalan cepumas...

"xtau la aku pasal semua ni. aku saje je letak nuffnang semua ni. kalau dapat duit, ada la. kalau cam aku yg baru berapa bulan tulis blog nak dpt duit...mmg biol kot..hhahaha"


so, aku tulis blog mmg sesaje je. nak glamor pun ada gak....hahahaha.....xdela. dulu aku blogging kat friendster je....dania-dilly.blog.friendster.com sape sgt la yg baca. skrg ni lagi ramai yg baca blog aku yg tah apa2 ni kan....hahahaha

opsss....kena control ayu....nak praktis....bulan depan aku ada reunion budak2 sek teknik aku dulu....=)

No comments: