I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, June 18, 2010

Demam lagi

okla. tipu kalau aku cakap aku x suka demam. suka sangatttttttt....... = |

dah lama x demam jadi bila demam mula la kepala aku mengeluarkan fikiran2 yg sengal dan x masuk akal. kalau korg baca entry ni pun akan tau yg aku betul2 tgh biol. sebenarnya tadi aku ok je. tetiba leh selesama ok.

dah la aku hangin sesangat dgn kedai gambar tadi. macam @#$%^&&* je kan die cuci gambar aku. mmg la aku xleh letak dlm blog ni coz memalukan ok. kau boleh nampak pixel gambar tu pecah. pastu die pakai cheap photo paper. aku dah rasa cam nak cekik je tokey kedai tu. wasted my freakin rm12! bongok giler. aku bukan cuci gambar untuk suka2. ni untuk kegunaan hari esok tau. pergghhhh....rasa cam bengang la bila gambar aku terpampang kat 'situ' kan.

okla. nak gi makan ayam masak merah mak aku masak. sedap tu. gambar? malas la. sila google sendiri ye. aku nak nikmati sorg2. bubye.


p/s : esok nak kena bangun awal. can't wait....

No comments: