I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, June 13, 2010

Musim Kenduri kawen

sebenarnya aku malas nak update. tgh ada mood nak blogwalking. ada satu blog yg aku blom khatam ni so sgt excited nak habiskan baca tapi memikirkan yg esok aku cuti n kemungkinan nak update selepas cuti adalah tipis, so aku tulis la mengarut2 hari ni.

hari ni anak pakcik satu ofis aku kawin. aku malas nak pegi tapi tula, budak ofis aku semua bising coz kenduri kawin diorg semua aku x pegi pun. siap ada yg ckp "nanti kau kawin, xde sape yg dtg baru kau tahu". I was like....what??!!! pasal benda ni pun leh membangkitkan perkara camtu ke? hmmphhh...

ok2 malas nak bebel pasal tu. lagi 1 masalah aku kan, kawan2 rapat aku bukan jenis suka gi kenduri kawin ni. kalau gi karok diorg nak la. xkan aku nak jadi cam kera sumbang gi kenduri sorg2. so aku mmg la ada masalah nak pegi.tapi ari ni aku keje kat ofis. jadi ada la budak2 ofis yg leh temankan aku pegi.

tema diorg biru putih. suka tgk. tapi sorila xde gambar. nama pun hp canggih kan. mana la cantik nak amik gambar. t kalau ada kawan aku upload kat fb, aku cilok la yek.

anyway, selamat pengantin baru tuk Mohd Zamiruddin dan pasangan nye Nur Farihashaulah( betul ke aku eja nama die ni..lantak la) semoga kekal ke akhir hayat.

itu je update kali ni. bye. Peace!


update: tadi aku baru lepas main game online. tolong kawan aku ni la baru level 7 dah gelabah. aku ni dah khatam game tu so aku tolong la. ye, mmg kitorg main game masa keje. even bos aku pun tumpang tgk ok. =P

anyway, kawan aku ni bengong mentang2 aku dah tolong, die selamba dak je rakam aku main game pakai hp die. aku cam nak karate kid die kat situ gak. haiyahhhhhhhhghhhhhhh desummm desummmm ngok betul.  geram nih. grrrrrrr..... harap2 die x tunjuk kat sape2. mamat biol dan sengal. amik kau! *middle finger.

2 comments:

Alia said...

omaigod. semua org dah kawen, aku terasa terasing. :(

Tensi betul. Nak kawen tensi, tak kawen pon tensi, apakahhh haha

funky_D said...

hmmmmpppphhhh same goes here....
nak kawen pon susah.....nak kawin lari la....eheksss... =P