I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, July 7, 2010

Aku yg stress keje


ini meja kerja saya










ini pun meja saya












 
 ini pun meja saya juga.








 nape saya ada banyak meja? sebab kerja saya banyak. kalau semua letak kat tempat yg sama alamatnye org x nampak saya.

nape org x nampak saya? sbb saya comel dan kecil molek jadi saya terpaksa guna banyak meja untuk letak kerja saya agar semua org boleh nampak muka saya yg berseri lagi ayu ni.

ini saja karangan saya. sekian terima kasih.









saje aku nak buat karangan budak skola rendah. ok x? hahahaha soooo not me. cam org skema jek. org skema pun x buat ayat cam aku. harrr harr harrr





p/s : meja yg ada pc tu bukan tempat aku buat keje pun. tempat aku surf tenet jek. aku kan suka curi tulang. =P 
boleh teka x aku keje kat mana? xleh? pendek umo la korg. hahahahaha (gelak org jahat)



No comments: