I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, July 11, 2010

Jalan2 ari Sabtu

semlm si M ajak aku klua. mula2 aku xnk tapi sbb bosan aku turutkan gak la. lagi pun dah lama kitorg x hang out sama2. dah sebulan kot. slalu tu setiap minggu aku mesti lepak dgn minah ni. hehehe

mulanye plan nak tgk filem Twilight kat CS. M minat sangat dgn cerita ni. aku x penah sekali pun tgk cerita twilight tapi aku ok je. memandangkan die yg payung.hahaha tapi line panjang giler. bayangkan org queue utk beli tiket je dah nak sampai ke eskalator. punye la sesak. kitorg malas nak usha cinema lain. kang sibuk2 berkejar last2 x dpt tgk. buat penat je kan. lagi la semlm mmg first day movie tu klua so kitorg just lepak kat Roibo cam biasa.

ingat nak usha mamat2 hensem ke kan....hahaha kitorg mmg gedik. tapi hampeh. semua stok budak skola. really not my taste. so end up gi karok kat Danga. best gak la. tapi still boring. M lak tetiba nak makan steamboat. ada ke org jual steamboat kat jb? aku cam x penah dgr je. yg M sibuk nak makan tapi xtau nak cari steam boat kat mana. hampeh lagi di situ. so xtau nak makan kat mana, last2 makan Nando's kt JJ Bukit Indah je. M la yg treat aku. hahaha



aku xtau nak order apa. M recommend kan aku order 1/4 chicken peri2. aku amik hot chicken peri2 with sidelines potato crisps dan 3 beans salad. salad ada macam2 jenis. aku xtau nak pilih apa. 3 beans salad tu di recommend oleh waiter yg amik order kitorg. mmg sedap. pastu aku order iced lemon tea. mmg terbaik la. aku minum sampai habis. x penah2 gelas aku kosong tau. owh air aku tu bottomless means that aku leh refill balik air aku tu. tapi minum segelas pun aku dah kembung lagi nak refill lak. hahaha....harga plate aku ni ok la rm14.99 dan bottomless iced lemon tea harga rm5.99.




M ni bestfriend aku. lurve u damn much la babe.huhuhu.... pompuan ini la yg banyak payung aku...hehehe

M order 1/4 mild peri2 chicken with sidelines corn and small potato salad kot. aku x ingat. minum air mineral je. harga rm3.99. harga plate die sama dgn aku. total semua rm45. ok ke? entah. aku rasa price makan cam ni kira standard la kan. sos yg M pegang tu sos hot peri2 ye. kat Nando's ni xde sos cili. cuma ada 3 jenis sos peri2 iaitu hot, extra hot, garlic dan jugak sos tomato. kalau korg rasa ayam nye x kena dgn taste korg, korg leh tambah garam atau black pepper. ayam nye korg leh pilih nak yg 1/4 , 1/2 atau seekor. sama je cam kenny roger's cuma sos die je lain. makanan lain pun ada tapi cam biasa la ingatan aku ni bukan kuat sgt. hehehe....aku makan mmg aku letak macam2 la. jakun la katakan. aku campurkan hot sos, garlic dgn tomato. mmg sedap la tapi x habis pun. aku suruh M habiskan. habis la diet pompuan tu. hahaha ampun puan!

anyway, we really had a great time. bila nak hang out lagi babe? next time my treat ok! miss u already la. hahaha =)





No comments: