I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, September 13, 2010

Kembali bekerja selepas cuti raya

assalamualaikum

saje pagi2 ni nak mesra alam bagi salam. owh lupa lak. SELAMAT HARI RAYA.

ari tu aku lupa nak ucap kat korg kan. owh dan maaf zahir batin jugak.

pada sesapa yg terasa dgn penulisan aku ni, jgn la terasa. aku cuma cakap jujur je. yela kita hidup jgn hipokrit. ok2. silap lagi. minta maaf. zahir batin. ye batin gak. aku jujur la ni. =)

ari tu aku x sempat post entry sebelum raya. biasa la org penting mmg biasanya bz memanjang. hehehehe lagipun keinginan nak makan kuih semperit buatan sendiri terlalu membuak2 sampai aku dah x hirau benda lain dah. buktinya aku berjaya gak hasilkan kuih semperit yg sedap, rangup dan boleh di hadam manusia. xkan ada keracunan makanan punye ye. gambar lupa lak nak amik. yela masih mood raya kan jadi nak buat apa2 pun malas.

hari ni dah mula kerja tapi malas nak buat apa2. kan dah cakap tgh mood raya. ofis aku pun cam lengang je. masih ramai yg bercuti. aku? pekerja rajin mmg biasa jadi org terawal stat keje. padahal cuti dah tinggal sikit. lagi nak meronggeng di akhir tahun. mau x cukup cuti sampai kena pinjam cuti tahun depan.


nape pagi2 aku dah bebel ni? owh sbb aku rindu kat blog. owh dan korg jugak. ceh macam la ada org baca blog ko ni D. perasan sungguh. hehehe. eh korg perasan x header blog dah lain. ok x? buruk ke? buat masa ni, tula header blog my orange book. macam dah bosan dgn yg lama. xtau la kalau tetiba je aku meroyan pastu terus xde header kan.

ok stop D.
aku rasa aku lapar la. nak makan la.
xpe kan. dah raya kan.
kehhhh asyik lupa je dah boleh makan di siang hari. (garu2 kepala sendiri sambil malu2 pusing2 badan).








p/s : balik keje ni cam nak gi beraya la tapi xtau nak kemana.

No comments: