I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, December 13, 2010

Bersosial di Blog, Forum dan INTERNET di Kira Bukan Bersosial???

tadi aku di paksa rela pergi kursus. biasala keje gov memang akan ada la kursus2 yg konon nye akan membangunkan pekerja sektor. kena la isi borang macam2, survey n whatnot.

tetiba bila aku nampak satu ruangan yg aku kena isi ni, aku terus xtau nak tulis apa. ruangan kegiatan luar. aku ni dah la x suka bersukan ke, aktiviti beramai camtu. xkan la aku nak tulis bershopping bersama keluarga atau berkaraoke bersama bestie ke kan. kegiatan luar selain luangkan masa dgn keluarga, kawan dan my lovely husband hanyalah blog.

blog di terima ke kegiatan luar berblogging ni? so aku ni kan pandaiiiiii sesangat. aku pun tanya la dgn penceramah tu.


aku : kalau saya xde kegiatan luar nak tulis apa?
penceramah : xkan la satu pun xde?
aku : kalau forum online tu kira kegiatan luar ke?
penceramah : ada gathering semua la ni ek? kira la kot. 
aku : tapi alamat saya nak letak apa?
penceramah : betul jugak. awak betul2 xde kegiatan luar lain ke? tu kira x bersosial namanye.




x bersosial kata die???? x bersosial????
aku tahu la yg aku ni x kuat bersukan, x suka pergi tempat ramai org tapi aku kat grup aku aktif ok. tetiap hari aku online walaupun aku x jumpa semua ahli setiap hari. angin ni....angin ni......

kata mengikuti perkembangan semasa tapi kegiatan berkumpulan kat forum tu x di kira. susah betul la bila sistem zaman sekarang ni terlalu terikat dgn markah dan metrik. semua pun nak di nilai. sampai kegiatan kemasyarakatan pun di kira. ala cam menderma tuk anak2 yatim pun nak kena tulis laporan ok.




benci benci benci benci
BENCI!!!!!!!







 dulu aku suka aktiviti ini. tapi sekarang dah x boleh sbb berat aku x cukup dan ini.





p/s : tetiba rasa nak berenti kerja...boleh?

No comments: