I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, January 31, 2011

Kerjaya Aku Sebagai Seorang Drebar

profesion aku sebagai seorang drebar @ supir bermula pada hari jumaat. balik je keje terus meronda2 ke Giant bersama budak2 ofis. plan nak masak udang tapi hampeh sebab Giant Tmn U x jual udang. boleh? jadi kehampaan nak makan sambal udang malam tu. huhuhu ='(

malam tu kena amik Ai lak kat larkin. kan nak raya cina ni. die cuti seminggu. kat Malaysia kan memang camni. org lain yg raya, kita pun dapat cuti gak. lepas amik Ai, aku hantar Al gi keje lak.

dah penat menghantar org, aku temankan Ai makan lak. disebabkan Ai teringin nak makan bubur maka makan bubur la kita yok!




Makan bubur Sentosa bersama dengan longan suam. memang syok habis!!! bunyi cam dlm iklan lak. hehehe Ai pun order bubur tapi dgn limau ais yg masam giler sebab org tu lupa letak gula.





ni gambar yg AI amik dari seat die. die kata view lagi cantik. aku tgk macam lagi gelap je gambar ni dari yg aku amik. tapi aku kena letak gak la pic ni kan untuk menandakan aku baik. hahahaha

Hari sabtu pagi lak lepas ayam berkokok... eh x. lepas sembahyang subuh, aku dan Ai gi amik Adik kat KTM Kempas lak. budak ni memang suka balik Jb naik keretapi. aku pun xtau nape. ke sebab ko syok dapat dating dengan tuuutttttttt dlm KTM......hahahahaha keji giler aku ni.
pastu kitorg semua berhuha nyanyi lagu sebab aku ngantuk bergerak balik ke pangkal jalan.
sebelum tu, kitorg singgah kat warung mak amik mak lak. ke mana kita? ke warung ponyot.....ke poyot? tah la. hantam saja la.



masing2 pun menghentam makan roti canai. 

clockwise : mak dgn roti tampal. Adik makan roti sardin. Ai makan roti kosong. aku makan roti tampal gak. semua pun minum teh tarik yg masa ni mak tgh selfservice diri sendiri gi amik kat dapur. mak sape la ni.

owh makanan semua adalah heaven. ditambah lak tgh hari nye mak masak nasi ayam dgn ayam madu. sedap sampai terangkat beb. eh kita bukan cerita pasal aku menjadi supir ke? hahahaha




entry macam ke hapa tah. eh, lantak la. blog aku suka aku la. ;P

No comments: