I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, January 3, 2011

Selamat Pagi 2011 dengan Hati yg Sangat x keruan

selamat pagi semua.

memulakan pagi permulaan januari setelah cuti 3 hari.
(2 hari cuti + 1 hari cuti peristiwa Harimau Malaya menang.) =)

tapi hati aku agak emosi. jadi pagi2 dah keluar api naga. macam biasa la. aku memang selalu je berapi.

lepas tu bila baca mesej dari satu2 nya abang aku....hati terus rasa macam....entah...iskk

terharu pun ada. aku ni bukan bagus mana pun tapi dah jadi tanggungjawab kan. jadi buat jela setakat mana yg aku mampu. abg aku ni dah la jarang cakap serius. sekali cakap terus tertusuk di hati. siot je pagi2 dah emosi bercampur baur. urghhhhhh sungguh x suka. *tangan gosok2 kesat2 mata*

x la. mana ada nangis. ok. tipu. aku nangis terharu dalam hati.


xtau nak cakap apa. tengah xde mood nak bercakap dengan org. cakap jela ko rasa bersalah keluarkan api naga pagi tadi. ego betul. pffftttttt

so azam petang ni adalah nak minta maaf. pastu masak sedap2 biar perkara pagi tadi di lupakan. harap2 esok pagi aku x buat lagi. sebab aku tahu 'die' susah nak bangun pagi. kena beli pemadam api siap2 la ni. hehehehehe..... ;P






p/s : nak masak apa petang ni ek???

No comments: