I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, May 30, 2011

Gila Bershopping dan Pc Fair

semalam aku memang cadang nak ajak mak gi beli barang2 kuih die. sekali die dah beli ari sabtu tapi die nak gak la jalan2. ala bukan selalu aku ajak jalan2 kan.

memula gi kenduri kawin dulu isi perut. hahahaha memang kuang ajo kan gi kenduri kawin sebab nak makan semata. bukan sebab nak tgk pengantin ke apa.eleh macam la korg x camtu. jadi gambar pengantin aku x amik pun sbb bz makan. hehehehe

then mak n Ai tukar baju dulu. tadi kan pakai baju kurung so ni pakai baju kasual la. siap2 terus gi Persada sbb aku nak beli pendrive. pendrive yg dulu tu 1G je. apa sangat la yg boleh aku simpan dalam tu kan. lagipun pendrive sekarang harga dah murah x macam dulu2.



orang ramai macam kehapa tah. sampai berlaga pipi. eh x. laga bahu.....hehehehe



kitorg parking kat Plaza Kotaraya pastu jalan ke Persada la. xde apa pun yg nak di tgk sbb aku pun x blaja lagi kan. Ai beli ink je.

berjaya beli pendrive 8G. wuuuuhuuuuuu!!!!!!


Al nak beli yg ini. sebab comel. boleh?


then sambung shopping kat Kotaraya. aku ingat nak beli baju aku tetiba mak lak yg syok lebih cari2 baju die. masuk First Lady pastu butik Charming pastu ada la few more kedai tapi xde yg berkenan n xde saiz. last2 mak beli kusyen je. tau beli kat mana? kat UO. hahahahaha xpela. asal ada benda nak beli.

aku? jangan cerita la. dekat rm200 gak habis kat UO. sebab tu x sempat amik pic pun. agak2 dah penat, kitorg pun balik. parking 4jam kena rm8! sejam rm2. hari ahad pun kira ikut jam gak ke? patut la ramai je yg parking kat luar. hmmmm.....xpela. bukan selalu kan.








p/s : x sabar nak pakai baju baru. eh, aku lak yg lebih. hihihihihi

No comments: