I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, June 2, 2011

Jadi Orang penting

macam dah lama je x update blog kan. tah la. sbb xde benda yg nak di update kot. ada la a few benda jadi tapi macam x berbaloi buat entry.

ke sebab sekrang ni otak aku tengah kusut sesangat.


sebab tetiba je aku terpaksa jadi orang penting. ada satu job ni yg aku kena buat kat ofis. dah la aku dah lama x buat keje camtu tetiba je kena buat. n semua reference aku yg dolu2 tu rasanya dah berjaya buang dalam tong sampah. bagus sesangat kan.....


so sekarang aku stress.


like really really REALLY STRESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


xtau nak buat apa dah. boleh sesapa tolong buatkan x?

tapi nanti gaji aku la yg naik. hehehehehehe




p/s : tetiba je back to school. kena baca n revise balik semuaaaaa yg aku belajar dulu. kalau la aku ni otak genius kan best. haishhhhhhh

No comments: